2013. március 24., vasárnap

5. Kritika!







Kinézet: Nekem nagyon bejött. A háttér illik a fejléchez és meg van a maga világa is. Tetszik, hogy mind a két oldalon vannak modulok. Igazából csak egy picit a fejléccel van bajom. Szerintem nem kellene oda, hogy „Hurt” meg a „Love” szó. D egyébként minden nagyon jó.
10/9
Történet: Maga a történet nem tetszik, azért is, mert nem az sablon történet, hanem mélyebb érzéseket is kifejez. Szerintem aprólékosan írsz, ami nekem tetszik.
10/10
Írói képesség:
Lehetne több párbeszéd, benne mert így kicsit unalmas. Egy kicsit hosszabbak is lehetnének a részek. Figyelj a helyesírásra!
10/8
30/27
További sok sikert a bloghoz!:)
Puszi:Lollipop

1 megjegyzés:

  1. Szia, nem kötekedésből, de tetszik vagy nem? mert ha igen szerintem elírtad :) Köszönöm a kritikát :)

    VálaszTörlés