2013. március 15., péntek

Kritika 1.~ Lollipop

Sziasztok. Új szerkesztő vagyok. Lollipop a nevem. Kritikákat fogok hozni. Ma 2 db-ot hozok:)
 1. http://ilovehimforeverstyles.blogspot.hu/2013/03/26resz-jotekony-szivek.html

Kinézet: Szerintem a fejléc zsúfolt, lehetne egy kicsit kevesebb dolog, rajta de egyébként rendben van
10/9
Történet: A történet maga jó és tetszik, hogy videót is csináltál hozzá. Bár nekem egy ici picit bonyolult, de tetszik, hogy nem az a sablon történet.
10/9
Írói képesség: Jó tulajdonság hogy hosszúak a részek. Helyesírási hibát nem találok. Szerintem elég változatosan írsz és tetszik, hogy nincs sok szóismétlődés.  
10/10
30/28
Csak így tovább a bloggal :))
Puszi: Lollipop

2.http://iwould1.blogspot.hu/



Kinézet: A fejléc szerintem nagyon szép, nem túl sok és nem is kevés. Bár a többi szereplőt is rá teheted volna, de azért jó. A betűtípus jó, de nem mindenhol ugyanaz kéne, legyen.
 10/8
Történet: Hát egy kicsit átlagos szerintem. Az a sablon történet. Hogy, a csajszi megismerkedik a fiúval és összejön. Egy kicsi csavart kéne bele tenni
10/7
Írói képesség: Helyesírási hibát nem találok, de szóköz hibát igen. A veszők után helyet kel hagyni. Egy kicsit zavar, hogy, egy részben több napot is leírsz és szerintem lehetnének hosszabbak a részek.             
10/7        

30/22
További sok sikert a bloghoz és ne feledd CSAVART!
Puszi:Lollipop                 
 

1 megjegyzés: