2013. március 16., szombat


Sziasztok. Ma is érkeztem nektek 3 kritikával :) 


Kinézet: Hát hogy is mondjam, szerintem unalmas. A fejléc üres a háttér pedig sivár és unalmas. Egy kis életet kéne bele vinni, és az oldal sáv sem a legjobb.
10/6
Történet: Maga a történet jó elgondolkodás de szerintem egy kicsit több párbeszéd kéne bele. Meg az egészet kicsit túlbonyolítod mindent nagyon megfontoltan írsz le. Az első fejezetnél még jó de egy idő után már unalmassá válik.
10/7
Írói képesség: Sok helyesírási hibát találok benne ami nagyon zavaró nekem. Meg  a betűméretet változtatni kéne mert ez így túl unalmas.
10/6
30/19
További sok sikert a blogodhoz!:)
Puszi: Lollipop

Kinézet: Nekem nagyon tetszik. Szerintem nagyon kifinomult a háttér és fejléc is. Főleg a fejléctetszik mert nincs túlzsúfolva, de azért mesél valamit a történetről.  
10/10
Történet: Maga a történet nekem tetszik. Nem mondom, hogy a kedvencem de tetszik. Egy kicsit zavar, hogy minden túl gyorsan történik és már a 4 fejezetben csókolóznak. Ez nekem túl gyors, egy kicsit lassíts.
10/9
Írói képesség:Szerintem jól írsz, bár van benne pár szóismétlődés és helyesírási hiba , de nem nagy baj.  Szerintem egy kicsit puhában írj. Tehát ne történjen minden olyan keményen pl.: Út közben megejtettem egy pékséget. Remélem, érted mire célzok.
10/8  
30/27
További sok sikert a bloghoz!:)  
Puszi:Lollipop


Kinézet: Hát nekem valahogy nem jött be. A háttér nem illik a fejléchez. Színben igen, de a maga világában nem. A szavazási modul miért van a legalján? Szerintem tedd oldalara.
10/8
Történet: Szerintem maga a történet jó és új. Tehát nem az a sablon történet. Tetszik, hogy Zayn ennyire undok Gigivel.
10/10
Írói képesség: Helyesírási hibát találtam nem sokat, de találtam. A fejezeteknél elvannak csúszva  mondatok szerintem egy sávba kéne hozni őket. Meg – után szóközt kell hagyni. A sok párbeszédnél néha írd oda, hogy ki mondja.
10/7
30/25
Csak így tovább:)))
Puszi: Lollipop



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése