2013. június 8., szombat

*31. Kritika*

Sziasztok!
Gondoltam jelentkezek, hogy élek még! Sajnálom, hogy nem hoztam még kritikát, de mivel jövőhéten ballagás, és én ballagok, nem sok időt vagyok a gép előtt!
Ma hoztam nektek egy kritikát, de jövő héten kizárt, hogy hozok, mert szerintem örülök, majd ha a lábamon fogok állni!
Szóval unalmas részletekkel nem akarok untatni senkit, csak szeretném mondani, hogy minden kritika elkészül és majd hozom a TOP 5 májusi blogot is!
Xoxo

Kinézet: Túl sok a világos szín! Jó, persze illik a fejléchez, de valami sötét akkor is kéne a blogba, mert ez így nagyon világos! A fejléc nagyon jó, főleg a kis képek, ott középen! A fejlécen lehetne valami természetfeletti lényre vagy erőre mutató dolog!
10/7
Tartalom: A prológus elég hülyén van megírva, nagyon rövid és bevallom őszintén, hogy bennem nem keltett semmiféle érdeklődést, de azért tovább olvastam!
Az első részek is furcsák voltak. Tegyük fel, hogy ha engem bezárnának ebbe az intézetbe, akkor szerintem depressziós lennék, ellentétben Emmával, aki nevetgélt Zayn-el! Én teljességgel lázadnék, és nem várnék egy percet sem a szökés gondolatával, főleg akkor, ha kiderülne rólam, hogy boszorkány vagyok! Jó, kap gyógyszert, ami lecsökkenti az erejét, de nem hiszem, hogy annyira, hogy ne tudná az ajtót vagy az ablakot, kiszedni vagy robbantani a helyéről.
10/6
Írói képesség: Már az első bejegyzésedben is találtam helyesírási hibát, csakúgy mint a többibe! Neked is azt ajánlom, mint a kritikakérők nagy részének: dolgozd ki a részeket! mutasd be a helyeket, személyeket és ne rendezz le mindent egy fél mondattal!
10/8
30/21
Gratulálok!
Sok sikert a továbbiakban!
Xoxo, -D.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése